Legislación
Páxina web "Oposicións"
Información proceso selectivo
Listas de admitidos y excluidos
Sorteo Tribunales, datas e lugares
Currículo
General/Inicio de curso
Servicios complementarios
Comedor
Normativa comedores
-
DECRETO 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación. (DOG, 13/08/13). Derroga o Decreto 10/2007, do 25 de xaneiro, o Decreto 374/2009, do 6 de agosto e, tácitamente, o Decreto 439/2009, do 11 de decembro.
-
ORDE do 21 de febreiro de 2007 pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG, 05/03/07). Corrección de erros, (DOG, 03/04/07). Modificada pola Orde do 13 de xuño de 2008, (DOG, 19/06/08). Vixente agás naqueles aspectos que se opoñan ao disposto no Decreto 132/2013, do 1 de agosto.
-
Real Decreto 315/2025, de 15 de abril, por el que se establecen normas de desarrollo de la Ley 17/2011, de 5 de julio, de seguridad alimentaria y nutrición, para el fomento de una alimentación saludable y sostenible en centros educativos.
Instrucciones anuales
-
INSTRUCCIONES COMEDOR CURSO 2025 - 2026:
Otra normativa y datos de interés
-
REAL DECRETO 3484/2000 do 29 de decembro, polo que se establecen as normas de hixiene para a elaboración, distribución e comercio de comidas preparadas. (BOE, 12/01/01). Texto consolidado 8 de marzo de 2011.
-
GUÍA de axuda para programar os menús escolares. Para información máis ampla desta Guía anterior ir a http://www.sergas.es/Saudepublica/Documents/478/Guias_menus_escolares.pdf
-
MENÚS Saudables no Comedor Escolar.
-
CARTA INFORMATIVA da Xefatura Territorial da Coruña relativa aos comedores ANPA.
Transporte escolar
Normativa transportes
Instrucciones
-
INSTRUCIÓN 9/2017 da Secretaría Xeral Técnica, do 2 de xuño de 2017, sobre a saida dos alumnos escolarizados nos centros educativos públicos.
-
INSTRUCCIONES TRANSPORTE ESCOLAR 2025-2026:
Manual acompañante y otros datos de interés
-
INSTRUCIÓNS de xestión dos Recursos Educativos Complementarios.
-
MANUAL do acompañante de transporte escolar.
Biblioteca escolar
Normativa Biblioteca
Clubs de lectura
Radio na biblio
Biblioteca creativa
Resolución do 16 de xullo de 2025 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se convoca a participación no programa de BIBLIOTECA CREATIVA, no contexto do Plan LIA de Bibliotecas Escolares (Lectura, Información e Aprendizaxe) para apoiar a cultura da experimentación, a creación e a investigación, en espazos creativos e cooperativos no seo das bibliotecas escolares dos centros públicos non universitarios de titularidade da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional integrados no Plan de mellora de bibliotecas escolares, para curso 2025/26.
Lectura y familias
Educación Responsable
Resolución do 26 de maio de 2025 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se convoca a selección de centros docentes públicos dependentes da Consellería de
Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional para incorporarse ao programa Educación Responsable: programa para o desenvolvemento da educación emocional, social e da
creatividade, para o curso 2025/26.
Plan de Lectura, Escritura e Acceso á Información (PLEA)
Atención a la diversidad y Convivencia y bienestar
Atención a la diversidad
Normativa general
- Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, de 3 de maio, de educación (DOG, 21/12/11).
- Orde do 8 de setembro de 2021, pola que se desenvolve o Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- Instrucións para a dotación con carácter excepcional de recursos de persoal docente nos centros docentes públicos
Personas con discapacidad
🔹 Marco estatal
-
Constitución Española (1978) → Art. 49: obligación de los poderes públicos de atender a las personas con discapacidad.
-
Ley Orgánica 2/2006, de Educación (LOE), modificada por LOMLOE (2020) → Principio de inclusión y equidad educativa.
-
Real Decreto Legislativo 1/2013, de 29 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley General de derechos de las personas con discapacidad y de su inclusión social → regula la accesibilidad universal, la no discriminación y la igualdad de oportunidades.
-
Código Técnico de la Edificación (CTE), aprobado por el Real Decreto 314/2006, establece condiciones de accesibilidad en edificios de uso público, incluidos los centros escolares.
🔹 Normativa autonómica en Galicia
-
Accesibilidad y eliminación de barreras
-
Ley 10/2014, de accesibilidad de Galicia → regula la accesibilidad universal en entornos, servicios y edificios públicos, incluyendo los centros educativos. Sustituye a la antigua Ley 8/1997.
-
Decreto 35/2000, de 28 de enero, sobre accesibilidad y eliminación de barreras en Galicia.
-
-
Educación y atención a la diversidad
-
Decreto 229/2011, de 7 de diciembre, sobre atención a la diversidad en los centros docentes de Galicia.
-
Orde do 8 de setembro de 2021, que regula las medidas de atención educativa al alumnado con NEAE (Necesidades Específicas de Apoyo Educativo): medidas ordinarias, extraordinarias y personalizadas.
-
Decreto 155/2022, de 15 de setembro, que regula el currículo de Educación Primaria en Galicia → incorpora la inclusión y la accesibilidad como principios pedagógicos transversales.
-
-
Edificación escolar y accesibilidad arquitectónica
-
Código Técnico de la Edificación - REAL DECRETO 314/2006, de 17 de marzo, por el que se aprueba el Código Técnico de la Edificación. (CTE) aplicado en Galicia, especialmente el Documento Básico de Seguridad de Utilización y Accesibilidad (DB-SUA).
-
Normativa urbanística de Galicia que exige criterios de accesibilidad en edificaciones públicas, entre ellas las educativas.
-
🔹 Claves prácticas para centros educativos en Galicia
-
Accesibilidad universal: eliminar barreras físicas, sensoriales y de comunicación en los centros.
-
Atención a la diversidad: aplicar medidas del DUA (Diseño Universal para el Aprendizaje) y recursos específicos para alumnado con NEAE.
-
Coordinación: implicar a orientadores, PT, AL y equipos directivos en la elaboración de planes personalizados.
-
Participación: garantizar el derecho del alumnado con discapacidad a participar en igualdad en la vida escolar y comunitaria.
Atención temperá
-
REAL DECRETO LEXISLATIVO 1/2013, do 29 de novembro, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei Xeral de dereitos das persoas con discapacidad e da súa inclusión social. (BOE, 03/12/13).
-
DECRETO 183/2013, do 5 de decembro, polo que se crea a Rede galega de atención temperá. (DOG, 23/12/13).
Protocolos
Departamento de Orientación
Normativa DO
- Decreto 120/1998, do 23 de abril, polo que se regula a orientación educativa e profesional na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG, 27/04/98). Corrección de erros, (DOG, 14/05/98).
- Orde do 24 de xullo de 1998 pola que se establece a organización e funcionamento da orientación educativa e profesional na Comunidade Autónoma de Galicia regulada polo Decreto 120/1998. (DOG, 31/07/98).
Equipos de Orientación Específico (EOE)
EQUIPOS DE ORIENTACIÓN ESPECÍFICOS (EOE)
2.1. DISPOSICIÓNS XERAIS
-
REDE dos Equipos de Orientación Específicos en Galicia en Galicia (EOE).
-
FICHA para a solicitude de intervención dos EOE.
-
A INTERVENCIÓN DOS “EOE” nos centros educativos e os espazos e o procedemento de intervención.
-
CRITERIOS PRIORITARIOS de intervención para o curso escolar 2022-2023. Equipo de Orientación Específico – A Coruña.
2.2. CONVOCATORIAS DE CONCURSOS DE MÉRITOS
-
Véxase Capítulo 22 (Postos de traballo)
2.3. CIRCULARES ORGANIZATIVAS
-
CIRCULAR EOE de A Coruña sobre os criterios prioritarios de intervención para o curso escolar 2020-2021.
-
CIRCULAR EOE de A Coruña sobre os criterios prioritarios de intervención para o curso escolar 2021-2022.
3. REDE DE ACOMPAÑAMENTO E ORIENTACIÓN PERSOAL E FAMILIAR DE GALICIA
-
RESOLUCIÓN do 14 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se crea, con carácter experimental, a Rede de Acompañamento e Orientación persoal e familiar de Galicia no marco do Plan Recupera, se seleccionan os centros educativos que a conformarán e se ditan instrucións para nomear as persoas responsables destas unidades.
-
RESOLUCIÓN do 19 de xullo de 2022, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se establece a Rede de Acompañamento e Orientación persoal e familiar de Galicia (RAOGAL), creada con carácter experimental aoabeiro da resolución do 14 de xuño de 2021 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, para o curso 2022-2023.
Convivencia y Bienestar
Convivencia
- ESTRATEXIA GALEGA DE CONVIVENCIA 2025
-
Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa
-
Decreto 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, [...]
-
III PREMIO CONVIVIMOS 2025:
-
Resolución do 20 de xuño de 2025 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se convoca o III Premio ConVivimos 2025 de convivencia e benestar emocional para os centros docentes públicos dependentes desta consellería durante o curso escolar 2024/25
- “Pasando a bóla, xogando para cambiar” (curso 2025-26) de la Xunta de Galicia:
• Es una acción educativa dirigida a alumnos de 3.º a 6.º de primaria de centros públicos gallegos.
• Tiene como objetivo general prevenir el acoso escolar y el ciberacoso fomentando competencias prosociales y habilidades para resolver conflictos de forma pacífica mediante técnicas de dramatización.
Los objetivos específicos incluyen:
• Concienciar activamente sobre el acoso y ciberacoso.
• Implicar a la comunidad escolar en la creación de soluciones ante situaciones de acoso.
• Utilizar el juego teatral (role play, dramatización, uso de máscaras y figuras) como herramienta educativa.
• Mejorar la autoestima y la empatía del alumnado.
• La actividad central consiste en un taller de dramatización con representaciones teatrales de situaciones de acoso, seguido de la participación del alumnado para proponer y discutir soluciones.
• Cada sesión dura aproximadamente 45 minutos.
...
...
Bienestar
Uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos
Plan Director y programa Acompaña
-
Para poder participar a ANPA anéxase a seguinte documentación no adxunto.
-
PROGRAMA ACOMPAÑA:
Igualdade de xénero
(Só 5° e 6° de Primaria)
...
(sólo 5º y 6º de Primaria)
El programa educativo Cinema con perspectiva 2025-2026 de Galicia es una convocatoria de la Xunta para centros públicos, que promueve analizar críticamente el cine desde la igualdad de género y fomentar la creación audiovisual por parte del alumnado.
Centros, profesorado y alumnado
Centros públicos
CEIP, EEI, CPR, CRA...
Organización e funcionamento de centros
Escolas de educación infantil e colexios de educación primaria (EEI, CPR, CEIP, CRA...)
CPI (Centro Público Integrado)
Centros públicos integrados (CPI)
Requisitos mínimos
0. REQUISITOS MÍNIMOS
-
REAL DECRETO 658/2024, do 9 de xullo, polo que se modifican o Real Decreto 132/2010, do 12 de febreiro, polo que se establecen os requisitos mínimos dos centros que impartan as ensinanzas do segundo ciclo da educación infantil, a educación primaria e a educación secundaria, e o Real Decreto 659/2023, do 18 de xullo, polo que se desenvolve a ordenación do Sistema de Formación Profesional. (BOE, 10/07/2024).
-
Real Decreto 314/2006, de 17 de marzo, polo que se aproba o Código Técnico da Edificación.
Protección de datos
6. PROTECCIÓN DE DATOS E DOS DEREITOS DE PROPIEDADE INTELECTUAL
6.1. PROTECCIÓN DE DATOS
-
EDUCACIÓN impulsa o Protocolo de protección de datos, unha guía de referencia para os centros escolares.
- Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.
-
GUÍA para Centros Educativos sobre Protección de Datos de carácter persoal.
6.2. PROTECCIÓN DOS DEREITOS DE PROPIEDADE INTELECTUAL
-
CIRCULAR conxunta 14/2014, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Secretaria Xeral Técnica da Conselleria de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria pola que se ditan instrucións aos centros docentes non universitarios sostidos con fondos públicos dependentes da Consellería en relación coa reproducción de obras audiovisuais.
-
INFORMACIÓN da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre propiedade intelectual vinculada ao desenvolvemento de actividades educativas.
6.3 SOFTWARE INSTALADO NOS ORDENADORES DO CENTRO
-
RECORDATORIO da Xerencia de Proxectos de Educación – AMTEGA, do 10 de febreiro de 2017, sobre a legalidade do software instalado nos ordenadores do centro.
Profesorado
Jornada de trabajo
HORARIO E XORNADA DE TRABALLO
-
ORDE do 23 de xuño de 2011 pola que se regula a xornada de traballo do persoal funcionario e laboral docentes que imparten as ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG, 30/06/11). Modificado o artigo 4 pola Orde do 4 de xuño de 2012. (DOG, 13/06/12). Queda derrogada a Orde do 1 de setembro de 1987, (DOG, 11/09/87).
-
TÍTULO III. Profesorado CAPÍTULO I. Funciones del profesorado LOMLOE (Art 91)
Permisos y licencias
-
CAPÍTULO IV da Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego público de Galicia. (DOG, 04/05/15).
-
ORDE do 29 de xaneiro de 2016 pola que se regula o réxime de permisos, licenzas e vacacións do persoal docente que imparte as ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG, 15/02/16). Esta orde derroga a Orde do 29 de marzo de 2006 (DOG, 07/04/06) e a Orde do 7 de abril de 2008, (DOG, 23/04/08).
-
ORDE do 24 de febreiro de 2016 pola que se amplía a Orde do 29 de xaneiro de 2016 pola que se regula o réxime de permisos, licenzas e vacacións do persoal docente que imparte ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG, 01/03/16).
-
MODIFICACIÓN IMPORTANTE nos permisos por falecemento, accidentes, enfermidades, hospitalización ou intervencións cirúrxicas. (RD-Ley 5/2023)
- REVISTA 2024 CCOO - GUÍA MATERNIDADE, ACOLLEMENTO ADOPCIÓN...
Formación y perfeccionamiento
Itinerancias
-
ACORDO do 18 de febreiro de 2008 sobre as condicións de traballo do profesorado itinerante.
-
CIRCULAR 10/2008 da Secretaría Xeral da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, sobre o profesorado itinerante.
-
INSTRUCIÓNS para os centros sobre como solicitar as itinerancias para o ano 2020.
-
INSTRUCIÓNS ESPECÍFICAS para os CRAs sobre como solicitar as itinerancias para o ano 2020.
-
FOLLA DE CÁLCULO para solicitar o importe das itinerancias para o ano 2020. Esta folla deberán empregala todos os “Centros Base” agás os Colexios rurais agrupados.
-
WEB da Consellería sobre itinerancias
Alumnado
Admisión
Decreto e orde de admisión
Reducción de ratios
Reducción de ratios
-
Punto 2 da RESOLUCIÓN do 10 de xaneiro de 2024, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, pola que se dá publicidade do texto do Acordo entre esta consellería e as organizacións sindicais CC.OO., ANPE e UGT-SP Ensino sobre medidas que melloran o funcionamento do sistema educativo e as condicións laborais do persoal funcionario e laboral docente da Comunidade Autónoma de Galicia que imparte as ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG, 17/01/2024).
- Ratio de 25 alumnos por aula se sigue justificando con el Real Decreto 132/2010, de requisitos mínimos.
Escolarización de alumnado NEAE
ESCOLARIZACIÓN DO ALUMNADO CON NECESIDADE ESÈCÍFICA DE APOIO EDUCATIVO
-
CAPÍTULO III do Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG, 21/12/11).
-
CAPÍTULO III da Orde do 8 de setembro de 2021 pola que se desenvolve o Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia en que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG, 26/10/2021).
Absentismo escolar y reclamación de notas finales
ABSENTISMO ESCOLAR
-
ARTIGO 22 do Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia, (DOG, 21/12/11).
-
INSTRUCIÓNS do 31 de xaneiro de 2014 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa polas que se traslada o protocolo educativo para a prevención e o control do absentismo escolar en Galicia.
-
PROTOCOLO para a prevención e o control do absentismo escolar en Galicia, publicado na web da Consellería de Educación, Cultura e Ordenación Universitaria o 31 de xaneiro de 2014.
-
NEXOS en formato word, para ser adaptados e/ ou modificados.
-
4. Procedemento de Acceso á Universidade (PAO)
-
Véxase no Capítulo VIII desta web.
- Instrución 2/2025, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se concretan prazos e aspectos do procedemento para as reclamacións finais nas etapas de educación infantil, educación primaria, ESO e bacharelato para o curso 2024/25
Planes y programas
Planes y programas
Plan Proxecta
Club de Ciencia
Innova-Lab y PIE
-
INNOVA-LAB Y PIE:
-
INNOVA-LAB (Resolución do 8 de setembro de 2025): Convocatoria do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos Innova-Lab para centros dependentes da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional no curso 2025/26
-
PIE (Resolución do 9 de setembro de 2025): Convocatoria do Programa para o impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos de Inclusión Educativa (PIE)
-
Educación responsable
-
EDUCACIÓN RESPONSABLE:
Convocatoria do programa Educación Responsable para o curso 2025/26.
Otros planes y programas
PROGRAMA LÒVA:
...
CINEMA CON PERSPECTIVA
(sólo 5º y 6º de Primaria)
El programa educativo Cinema con perspectiva 2025-2026 de Galicia es una convocatoria de la Xunta para centros públicos, que promueve analizar críticamente el cine desde la igualdad de género y fomentar la creación audiovisual por parte del alumnado.
...
REDE PLANEA:
RESOLUCIÓN do 22 de setembro, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, pola
que se regula a incorporación de centros colaboradores á Rede Planea de Arte e Escola en
Galicia e se convoca a súa participación para o curso 2025/2026.
(Podedes engadilo nos temas 12 e 13 de educación artística).
Resumo breve da convocatoria da Rede Planea Galicia 2025-2026:
Obxectivo
Incorporar centros públicos galegos á Rede Planea de Arte e Escola para desenvolver proxectos artísticos con enfoque educativo e transformador durante o curso 2025-2026.
Destinatarios
Centros públicos que impartan:
• 2.º ciclo de Educación Infantil
• Educación Primaria
• Educación Secundaria Obrigatoria
Modalidades de proxecto
Os centros participantes poderán elixir un destes proxectos:
• Lapis, obxectos e cubricións
• Física-Mente: xestión das emocións a través do corpo
• Bailando cos teus avós: colaxes sonora interxeracionais
Cada centro recibirá formación, recursos e acompañamento metodolóxico.
Requisitos dos centros
• Crear un equipo Planea con dúas docentes (unha delas da dirección).
• Participar nas accións formativas organizadas.
• Aplicar nas aulas as metodoloxías e recursos propostos.
• Elaborar unha memoria final de avaliación e resultados.
Calendario xeral
• 1º trimestre: reunión inicial de coordinación.
• 2º trimestre: formación e posta en marcha das actividades.
• 3º trimestre: documentación e presentación da memoria final.
Prazas
Ofértanse 21 prazas para centros colaboradores, repartidas por zonas (3 por cada ámbito CAFI/CFR) e por etapas educativas.
Solicitude
• A inscrición realízase na aplicación de Programas Educativos.
• Cada centro presenta unha única proposta detallando xustificación, etapas implicadas e cronograma.
• Prazo: ata o 3 de outubro de 2025.
Criterios de selección
• Fundamentación pedagóxica e potencial transformador.
• Viabilidade organizativa e compromiso do centro.
• Experiencia previa en innovación.
• En caso de empate, valorarase a diversidade de etapas e tipoloxía do centro.
Certificación
O profesorado participante recibirá 10 horas de formación certificada como actividade de innovación educativa.
...
Plurilingüismo
Plurilingüismo y exención
-
DECRETO 79/2010, do 20 de maio, para o plurilingüismo no ensino non universitario de Galicia. (DOG, 25/05/10).
-
INSTRUCIÓN para a aplicación do Decreto 79/2010, do 20 de maio, para o plurilingüismo no ensino non universitario de Galicia, tras os pronunciamentos das sentenzas do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia sobre este.
EXENCIÓN DA LINGUA GALEGA
-
ORDE do 10 de febreiro de 2014 pola que se desenvolve o Decreto 79/2010, do 20 de maio, para o plurilingüismo no ensino non universitario de Galicia, con relación á exención da materia de lingua galega. (DOG, 19/02/14).
-
INSTRUCIÓN para a aplicación da Orde do 10 de febreiro de 2014 pola que se desenvolve o Decreto 79/2010, do 20 de maio, para o plurilingüismo no en sino non universitario de Galicia, en relación coa exención da materia de lingua galega, e da Orde do 10 de febreiro de 2014 pola que se modifica a Orde do 16 de xullo de 2007 pola que se regulan os certificados oficiais acreditativos dos niveis de coñecemento da lingua galega (en diante Orde Celga) (DOG núm. 34, do 19 de febre
Centros plurilingües
TIC
Estratexia Dixital 2030
Polos creativos
Competencia Dixital Docente (CDD)
-
CDD:
- Convocatoria pola que se establece o procedemento para a obtención da acreditación da Competencia Dixital Docente, CDD, para o persoal docente non universitario dos centros educativos da Comunidade Autónoma de Galicia
-
RESOLUCIÓN do 5 de xullo de 2024, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, pola que se convocan diferentes procedementos para a obtención da acreditación da competencia dixital docente para o persoal docente non universitario dos centros educativos da Comunidade Autónoma de Galicia.
XIV Navega con rumbo
Resolución do 15 de setembro de 2025 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se convoca a XIV edición do programa educativo Navega con Rumbo dirixido a centros educativos sostidos con fondos públicos dependentes da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional no curso 2025-2026.